کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصاویر رندر از گوشی هواوی میت 9 رویت شد

دیروز در حساب کاربری توییتر the_malignant@ تصاویری رندر جدیدی از گوشی‌هوشمند معرفی نشده‌ی هواوی میت ۹ (Huawei Mate 9) رویت شد.

تصاویر رندر از گوشی هواوی میت 9 رویت شد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛در رندر جدید منتشر شده از گوشی‌هوشمند هواوی میت ۹، شاهد دوربین دوگانه در بخش پشتی دستگاه هستیم که پیش از این نیز همین مورد در تصاویر فاش شده از این دستگاه در اوایل هفته جاری، مشخص بود. البته سایر مشخصات گوشی مورد بحث با تصاویر قبلی تفاوت‌هایی دارد. دوربین‌ها در بخش بالایی پشت دستگاه و به صورت زیر هم جای داده شده‌اند. علاوه بر آنچه گفته شد، بخش پشتی گوشی‌هوشمند مورد اشاره تخت بوده و هیچ بخش خمیده‌ای ندارد که این مورد شاید باعث شود تا در دست گرفتن این دستگاه کمی سخت باشد.

در بخش کناری دوربین‌ها دو شکاف نیز دیده می‌شود که در مورد این شکاف‌ها نظرهای مختلفی وجود دارد. برخی می‌گویند شکاف‌های یاد شده مربوط به فلاش ال‌ای‌دی و ترکیبی از سنسور لیزری است و برخی دیگر فکر می‌کنند که این شکاف‌ها در واقع یک فلاش ال‌ای‌دی و سنسور تشخیص ضربان قلب هستند. در تصاویر رندر جدید میت ۹، رنگ دستگاه هم نسبت به تصاویر لو رفته قبلی کمی تغییر داشته است. بخش پشتی این محصول خاکستری بوده و این در حالی است که پنل جلویی آن سفید رنگ است.

میت ۹

نمایشگر این گوشی‌هوشمند ۵.۹ اینچی بوده و رزولوشن فول‌اچ‌دی را ارائه می‌دهد. علاوه براین نمایشگر یاد شده، حاشیه‌های بسیار باریکی دارد. در پنل جلویی همچنین شاهد بلندگو، دوربین جلویی و سنسورهایی در بالای دستگاه هستیم. به نظر می‌رسد در بخش جلویی خبری از دکمه‌های فیزیکی نبوده و احتمالا باید از دکمه‌های نرم‌افزاری بهره ببرید. دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم بلندی صدا نیز در لبه‌ی سمت راست جای داده شده‌اند ولی اینبار نزدیک‌تر به لبه بالایی قرار دارند. به توجه به این موضوع برای استفاده از کلید‌های پاور و تنظیم صدا باید احتمالا از دو دست خود استفاده کنید.

میت ۹

منابع آنلاین اعلام کرده‌اند که میت ۹ مجهز به ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره‌سازی خواهد بود. همچنین منابع یاد شده بیان داشته‌اند که این گوشی‌هوشمند از یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد گرفت. پردازنده‌ی در نظر گرفته شده برای این محصول نیز ظاهرا کرین ۹۶۰ بوده و سیستم‌عامل پیش‌فرض دستگاه نیز اندروید ۷.۰ نوقا است. با توجه به اینکه گفته شده سیستم‌عامل دستگاه اندروید ۷.۰ خواهد بود، بنابراین احتمالا این گوشی‌هوشمند در سه‌ماهه‌ی چهارم سال میلادی جاری معرفی خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33350 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/05/28 تعداد مشاهده: 1927
کلید واژه ها: ,
سافت گذر